Novela zákoníku práce – JUDr. Jakub Tomšej, Ph.D. | záznam přednášky Podzimní konference

Jaké novinky tato novela přinese pro praxi? V rámci školení nabídneme ucelený výklad institutů, jichž se novelizace dotkne, a prakticky orientované informace o jednotlivých změnách s důrazem na výklad nových práv a povinností zaměstnavatelů a zaměstnanců a náměty na změny v procesech a nastaveních pro zaměstnavatele.

Uzávěrka přihlášek: 14.06.2024 23:59

Záznam lze sledovat do: 30.06.2024

Určeno pro: Začátečníky, Pokročilé

Cena za osobu

1 936  vč. DPH (1 600  bez DPH )

Lektor/ka: JUDr. Jakub TOMŠEJ, Ph.D. je odborníkem na pracovní právo. Působí jako vyučující na Právnické fakultě Univerzity Karlovy. Praktické zkušenosti získal jako advokát mezinárodní advokátní kanceláře a podnikový právník specializovaný na pracovní právo. Je autorem nebo spoluautorem řady publikací a článků, včetně každoročně vydávaných publikací "Zákoník práce v praxi" a "Zákoník práce s výkladem". Je řešitelem nebo spoluřešitelem několika vědeckých projektů v oblasti pracovního práva a pravidelně se věnuje přednáškové a výukové činnosti.

Více informací

Největším tématem roku 2023 pro personalisty a mzdové účetní je novela zákoníku práce, která z větší části nabyla účinnosti v říjnu 2023 a zbývající ustanovení budou platit od ledna 2024.

Co se dozvíte?

  • Úvod do problematiky
  • Práce z domova a hrazení jejích nákladů
  • Informační povinnosti zaměstnavatele
  • DPP a DPČ včetně dovolené
  • Pracovní doba, doba odpočinku a práce přesčas
  • Slaďování pracovního a rodinného života, rodičovská a otcovská dovolená
  • Doručování a elektronická komunikace
  • Další změny a novinky, aktuální judikatura Nejvyššího soudu

Záznam přednášky je dostupný do: 30. 6. 2024
Uzávěrka přihlášek do:  14. 6. 2024


(V ceně školení jsou také studijní MATERIÁLY a možnost sledovat celou přednášku či její části znovu a to až do 30. 6. 2024)

Délka přednášky: cca 4 hodiny


TIP: Záznamy přednášek si můžete zakoupit také jako zvýhodněný balíček 5 přednášek. 

Související školení

Spokojení zákazníci

Simona Kronďáková, personalistkaPalata – Domov pro zrakově postižené
Read More
Chtěla jsem poděkovat za super školení 25.1. 2022 Začínáme s programem… I když v něm jako personalista pracuji několik let, byla pro mě spousta věcí nová, neboť jsem více méně samouk. Nejsem příznivec školení online, ale to Vaše se mi líbilo. Ocenila jsem také možnost přehrát si školení zpětně ze záznamu :-).
Silvia Veverková LDN Hradec Králové
Read More
Ráda bych poděkovala z on-line školení pro pokročilé a tímto i paní Janě Boškové. Pracuji ve zdravotnictví a v čase pandemie jsem se nestačila ani “nadechnout”, co jsem měla administrativní agendy. neměla jsem čas si ani číst novely zákonů a všechno se učila v běhu. Paní Bošková byla velmi příjemná, srozumitelně všechno vysvětlila, objasnila…místy jsem ji obdivoval, zejména kvůli obsluze chatu. Osobně se mi mi online způsob školení velmi líbil, protože jsme dobře viděla, slyšela a navíc jsme se mohla hned zeptat na jakýkoliv dotaz. Ještě jednou děkuji moc a přeji mnoho úspěchů.
Jitka WeidlováMZDY, PERSONALISTIKA NADĚJE Plzeň
Read More
Vážení Alfáci, ráda bych vám všem poděkovala za to, že jste a za vaši podporu a trpělivost s námi , uživateli. Spolupracuji s vámi už od “počátku věků” Začínala jsem tenkrát s programem MZDY 2000 a byla jsem přesvědčená, že s tímto mzdovým programem odejdeme společně do důchodu. Bohudík se mi toto přání nesplnilo a já byla nucena přejít na váš nový systém ALFA MZDY AVENSIO, ke kterému jsem neměla zpočátku důvěru, nebo spíše jsem už nechtěla žádné změny. Stačilo však jen jedno školení pro začátečníky u vás v Klatovech, abych zjistila, že musím jít s dobou a v tomto programu jsem se začala díky školení velmi rychle orientovat a stal se mým společníkem a pomocníkem při zpracování mezd. Ještě jednou za všechno děkuji a přeji vám co nejvíce spokojených uživatelů.
Dagmar Barthelováekonom, Domov Kolešovice, poskytovatel sociálních služeb
Read More
Školení pro mne bylo velice přínosné, neboť jsem začala zpracovávat mzdy nově v programu ALFA MZDY AVENSIO a musela jsem naplnit všechny číselníky a zadat vše zpětně od ledna do dubna. Školení jako takové se mi moc líbilo a dodnes čerpám z jeho materiálů. Také hodně využívám nápovědu v programu, která je pro mne velice přínosná a užitečná, stejně tak i využívám hotline, se kterou je výborná spolupráce. Nyní již od května zpracovávám mzdy ve Vašem programu a jsem velice spokojená a spolupracuje se mi s Vámi velice dobře.
Pavlína Kovaříkovámzdová účetní, Domov Na Hrádku, poskytovatel sociálních služeb
Read More
Školení pro pokročilé bych doporučila všem uživatelům, hlavně těm, kteří si myslí, že je zbytečné školit se ještě více o programu a stačí jen zpracovat mzdy tak, aby prošly. Správným využitím bohatých funkcí programu vylepšíme naši práci a usnadníme i účtování mezd. Mně konkrétně přineslo školení možnost úpravy pracovněprávních dokumentů, a jelikož právě pracujeme s kolegyní na přenosu mezd do účetnictví, školení upevnilo moje znalosti o správném zařazování pracovníků ve mzdovém programu. Program umožňuje komfortní zpracování a odeslání všech reportů na OSSZ, zdravotní pojišťovny, finanční úřad i další, např. statistiky. Zaujala mě i možnost odesílání výplatních lístků e-mailem, což ušetří čas, peníze i administrativu. Skvělý je i naprosto profesionální a přitom milý přístup lektorů. Děkuji moc. Moje vyjádření o programu samozřejmě můžete použít-jsem poctěna. Certifikát ze školení už mi visí na zdi. Kéž by všechno v životě fungovalo jako váš program...
Jiřina S.mzdová účetní, KOSYKA s.r.o., Hruškové Dvory, Jihlava
Read More
Po konferenci jsem byla nabitá energií a příjemně stráveným časem na přednáškách. Byla to vydařená a pěkná akce včetně materiálů, doprovodného programu, Vaší ochoty a vstřícnosti k nám uživatelům. Ještě jednou všem Vašim kolegyním a kolegům děkuji za příjemně strávené dny.
Previous
Next